tirsdag, april 04, 2006

Et uldent landkort


Woolen map of León
Originally uploaded by netopNyrop.

Fornylig besøgte jeg i forbindelse med et kursusforløb den lille nordvestspanske universitetsby León med en lang historie, der rækker tilbage til romertiden, og rummer konger, krige og kirker. Den sidste aften blev jeg inviteret på privat besøg hos Vera, der er fra Dublin men som bor og underviser i León. Hendes mand er indfødt leóneser og holder meget af sit land, og derfor har han bestilt et vævet ryatæppe med inspiration i landskabets form, hos en irsk tæppekunstner.

Jeg blogger dette billede direkte fra Flickr som eksempel. Da jeg har flere forskellige blogs tilnkyttet Flickr kontoen,skulle jeg blot huske at vælge hvilken jeg ville bruge i denne sammenhæng. Resten sker af sig selv - håber jeg. Derfor klikker jeg nu på POST ENTRY - og går tilbage til min blog, som jeg lige husker at opdatere i min browser. Så skulle den være i kassen!