onsdag, april 05, 2006

Trafiktælling 3 - the Museum of Counter Art!

Alle gode gange tre - jeg måtte lige afprøve den smarte ultimative ultimatecounter, som giver mange valgmuligheder for at få en flot eller morsom tæller via museet for Tællerkunst - der er mindst femhundrede valgmuligheder, inddelt i fristende kategorier! Det er guf for de æstetisk bevidste, sådan noget som de kan more sig med derhjemme i fritiden - jeg faldt for 60'er looket og fandt en tjekket regnbuetæller. Og så sprang jeg forresten den komplicerede Java version over og gik lige til den helt enkle - simplicity rules! Ikke så meget pjat! Meen - så fik jeg heller slet ikke andet end en ret triviel blå tæller, ingen smart font uden Java, åbenbart.

I en travl skolehverdag er der næppe tid til for mange af den slags dybest set lidt ligegyldige lækre små finurligheder. Måske kan det være sukker på grøden?

OK - nu ikke flere tællersystemer for denne gang. Nu ved vi i det mindste at det er muligt at lægge en gratis tæller ind på blogsiden på flere forskellige måder. Og det var det, jeg gerne ville afprøve.